Salam Aidilfitri & Maaf Zahir Batin

Posted: September 19, 2009 in Anak Bangsa Malaysia, Islam, Malaysia, Malaysia Today, Penang, Raja Petra, Sabah, Salam Aidilfitri
Tags: , ,

Salam Adilfitri kepada semua umat Islam, terutamanya kawan karib saya Raja Petra Kamaruddin dan keluarganya dan juga kawan-kawan rapat saya di Pulau Pinang dan di Sabah. Jika terdapat kekurangan dan kesalahan, saya mohon maaf secara zahir, dan juga batin.

Selamat Hari Raya untuk Semua……. .. Selamat Hari Raya!

Berhati-hati lah di jalan raya!

Comments
  1. Kepada,Semua Warga Pulau Pinang dan Malaysia aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan maaf zahir batin kepada musliman dan muslimat para khususnya Orang cina,india,melayu,serani,orang asli dan orang ulu beragama Islam menyambut di Seluruh Pulau Pinang dan Malaysia dan mahasiswa malaysia di seluruh Dunia tersebut.Serta,aku mengirim salam takziah kepada Waris ibu dan bapa Encik Teoh Beng Hock dan Isteri dengan adiknya.Oleh kerana sudah meninggal dunia dah Encik Teoh ini.Tetap,aku orang Timur Cina Hailam Tinggal di sekitar Pulau Pinang dan Malaysia menyokong PAS(theokratik Pembangkang Pakatan Rakyat)dan PSM(Demokrasi ataupun Demokratik)atau mengundi Parti Bebas tetap sungguhnya menuntut keadilan bagi Encik Teoh Beng Hock.Sekian Terima Kasih.Amin.Wabillah Taufiq Hillamin.Amin.

    Like

Hey, hey! What have you got to say?

